‚Koncept, ktorý predchádzal tomuto BigBoyovi, ilustroval ambíciu značky Dacia ‚šplhať sa do väčších výšok‘. Zdá sa, že tento cieľ vzali vážne, pretože nová Dacia Bigster sa zdá byť pripravená zdolať horu,‘ píše sa na webovej stránke známej automobilovej relácie ‚Top Gear‘. Dacia predstavila Bigster v stredu, pričom ho označila za najväčší, najdrahší a najsofistikovanejší model vo svojej histórii.
‚Hoci je toto nové SUV navrhnuté tak, aby riešilo rastúce náklady, ktorým čelia zákazníci, bolo vytvorené pre vážne outdoorové dobrodružstvá.A možno už teraz premýšľate: ‚Na ktorú horu by som s ním mal vyliezť?‘,‘ pokračuje opis článku.
‚Pretože to naozaj vyzerá veľmi dobre.Nový dizajnový jazyk značky Dacia sa na tento typ vozidla celkom dobre hodí: nová identita svetlometov a mriežky chladiča, hranatý tvar, strešné lišty, ochrana karosérie ‚Starkle‘ (kompozitný materiál vyrobený z recyklovaného polypropylénu) a rad zábavných kolies s veľkosťou od 17 do 19 palcov.‘
Ak máte problém s odhadom veľkosti, ‚ide o SUV segmentu C, do ktorého patria modely ako Golf, Astra, Megane, Corolla, A3, C4 a. chápete,‘ informuje svojich divákov webová stránka ‚Top Gear‘.
‚Top Gear‘ poskytuje podrobný opis nového modelu Dacia Bigster
Na webovej stránke relácie BBC sa tiež uvádza, že Bigster je dobre akusticky izolovaný a má veľmi priestranný kufor.
Ďalej sa venuje trom dostupným možnostiam motora.Pokiaľ ide o nový TCe 130, Top Gear uvádza, že vďaka nemu je Dacia Bigster ‚SUV s pohonom všetkých kolies – prekvapenie! – s konfiguráciou 4×4 a že má rovnaké nastavenie ako model 140 (1,2-litrový turbomotor, 3 valce, 48 V, so šiestimi rýchlosťami).‘.
Úplný opis vozidla Dacia Bigster, ktorý poskytol magazín ‚Top Gear‘, si môžete podrobne prečítať na jeho webovej stránke.
‚Ceny zatiaľ neboli potvrdené, ale môžeme očakávať, že základný model bude začínať pod 30 000 libier.Takže, ku ktorej hore chcete zamieriť?‘ uzatvára článok.
Premiéra relácie ‚Top Gear‘ sa uskutočnila v roku 1971 a odvtedy ju nepretržite vysiela BBC.Od roku 2002, keď sa k Jeremymu Clarksonovi pridali James May a Richard Hammond ako spolumoderátori, sa postupne zmenila z automobilovej relácie známej predovšetkým britskému publiku na reláciu s fanúšikmi po celom svete.
‚Top Gear‘ pokračoval s novým tímom moderátorov po tom, ako bol Clarkson v roku 2015 odvolaný a ostatní dvaja vtedajší spolumoderátori zo solidarity s ním opustili reláciu.